Iti doresc....

Am citit aceasta istorisire...si cred ca sunt lucruri care ar trebui sa ni le zicem fie ca suntem prieteni, fie ca suntem dusmani. Stiu ca asa am intelege cat de importanti sunt cei din jurul nostru.

...Nu-mi era teama sa-l privesc în ochi. Avea o bunatate calda în privirea umezita de lacrimile ce-i împaienjenisera ochii.
 - Iertati-ma ca va întreb, dar de ce spuneti ca v-ati luat ramas-bun pentru totdeauna de la fiica dumneavoastra?
- Sunt batrân, iar ea locuieste tare departe. Adevarul este ca data viitoare când va veni încoace va fi pentru înmormântarea mea.
 - Dar când v-ati luat ramas-bun de la ea, v-am auzit spunând: "Îti doresc suficient". Daca nu va suparati, ce înseamna acest salut? Un zâmbet rasarit în coltul gurii i-a luminat fata.
- E o urare transmisa din generatie în generatie de-a lungul timpului. Parintii mei obisnuiau sa-i salute pe toti cu aceasta urare... A tacut pret de câteva clipe, ridicându-si privirea în sus, încercând parca sa-si aminteasca ceva, iar zâmbetul a devenit mai stralucitor pe fata lui.
 - Când ne-am urat "Îti doresc suficient", dorinta noastra era ca viata celuilalt sa fie plina de suficiente lucruri bune care sa-i sustina pofta de viata, a continuat, dupa care s-a uitat direct spre mine, recitând ca din amintiri: 

Îti dorecsc suficienta iertare care sa-ti aline durerea; 
Îti doresc suficient soare care sa-ti pastreze voia buna; 
Îti doresc suficienta ploaie ca sa apreciezi cu atât mai mult soarele; 
Îti doresc suficienta iubire care sa-ti stâmpere dorul; 
Îti doresc suficienta fericire care sa-ti pastreze spiritul treaz; 
Îti doresc suficient timp ca sa nu te grabesti când citesti în Biblie si te rogi; 
Îti doresc suficienta durere, astfel încât si cele mai mici bucurii sa ti se para mari; 
Îti doresc suficient câstig care sa-ti satisfaca nevoile vietii de zi cu zi; 
Îti doresc suficiente pierderi ca sa pretuiesti si cel mai neînsemnat lucru ce-ti apartine; 
Îti doresc suficiente saluturi de "Bun venit" care sa te încurajeze în umblarea ta spre cel din urma "Bun ramas"; 
Îti doresc suficiente rugaciuni ca sa primesti raspunsurile pe care le astepti; 
Îti doresc suficienta credinta ca, atunci când Dumnezeu este de partea ta, sa nu dai înapoi; 
Îti doresc suficienta lumina ca sa discerni toate acestea si sa mergi mai departe. 

Apoi a oftat, mi-a zâmbit si s-a întors sa plece. - Îti doresc suficient...

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat