O poveste incredibila

Brennan Manning povesteşte următoarea întâmplare despre un bătrân suferind de cancer care era pe moarte:
Fiica acestui om l-a invitat pe preotul parohiei să vină să se roage cu tatăl ei. Când preotul a ajuns, l-a găsit pe om întins în pat, cu două perne sub cap şi cu un scaun alături de pat. Preotul a presupus că bătrânul fusese informat despre vizită şi a spus:
"Bănuiesc că pe mine mă aşteptaţi."
"Nu, cine sunteţi dumneavoastră?"
"Eu sunt noul preot al parohiei" i s-a răspuns.
"Când am văzut scaunul gol alături de pat am presupus că ştiaţi că voi veni."
"Oh, scaunul," a spus bătrânul bolnav cu tonul unuia care tăinuieşte ceva.

"Aş putea să vă rog să închideţi uşa?" încurcat, preotul a închis uşa.Imediat ce uşa a fost închisă bătrânul şi-a dat drumul:
"N-am spus nimănui aceste lucruri, nici măcar fiicei mele. Dar, întreaga mea viaţă n-am ştiut cum să mă rog. La slujbele de duminica, preotul vorbea despre rugăciune, dar întotdeauna cuvintele treceau deasupra capului meu... Am abandonat orice încercare de a mă ruga, până când într-o zi, acum vreo patru ani, prietenul meu cel mai bun mi-a spus
'Joe, rugăciunea este o simplă conversaţie cu Isus. Uite ce îţi sugerez. Aşează-te pe un scaun şi pune un altul, gol, în faţa ta. Prin credinţă îl poţi vedea pe Isus stând pe acel scaun. Nu-i o prostie, pentru că El a promis Iată că Eu sunt cu voi în toate zilele.
Apoi, vorbeşte cu El şi ascultă aşa cum mă asculţi pe mine în acest moment.'Aşa că, părinte, am încercat şi mi-a plăcut aşa de mult încât o fac zilnic timp de câteva ore. Totuşi, sunt foarte atent. Dacă fiica mea m-ar vedea vorbind cu un scaun gol s-ar putea să facă o criză de nervi sau să mă trimită la vreun spital de psihiatrie."

Preotul a fost profund mişcat de poveste şi 1-a încurajat pe bătrân să continue tot aşa. Apoi, s-a rugat cu el şi s-a întors la biserică. Două zile mai târziu, fiica bătrânului 1-a sunat spunându-i că tatăl ei murise în acea dupămasă. "A murit în pace?" a întrebat preotul. "Da, când am plecat de acasă în jurul orei două, m-a chemat alături de el, mi-a spus una dintre glumele lui trăznite şi m-a sărutat pe obraz. Când m-ara întors de la magazin, o oră mai târziu, l-am găsit mort. Dar era ceva ciudat, părinte. Se pare că exact înainte să moară, s-a aplecat şi şi-a pus capul pe scaunul de alături."

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat