Cumpar o ora din timpul tau ....

Cu vocea timidă şi ochii plini de aşteptare, micuţul îl priveşte pe tatăl său şi-l întreaba
“- Tăticule, cât câştigi pe oră?”
Tatăl cu un zâmbet sever răspunde:
“- Auzi, fiule, aceste lucruri nu ţi le spun nici ţie, nici mamei tale…”
Copilul insistă:
”- Dar tăticule, spune-mi cât caştigi pe oră?
Reacţia tatălui a fost puţin severă, dar ii răspunde:
“- Cinci dolari pe ora”
Atunci copilul întreaba:
“- Tată poţi să-mi dai 2 dolari?”
Tatăl s-a suparat şi cu multa bruscheţe ii spuse:
“- Acesta este motivul pentru care ai vrut să ştii cât câştig pe oră? Du-te, deja trebuia să dormi şi să nu mă mai deranjezi…băiat profitor!”
Un pic mai târziu, tatăl reflectă asupra problemei, se simţi vinovat şi nu putea urmări programul TV. Se gândea că poate copilul avea nevoie de bani ca să cumpere ceva de mare interes pentru el, se ridica şi plecă spre camera copilului. Cu voce timidă întreba:
“- Dormi fiule?”
“- Nu tată….”
“- Ascultă fiule, aici ai cei 2 dolari pe care i-ai cerut…”
“- Mulţumesc tăticule” spuse copilul şi băgând mânuţele sub pernă mai scoase trei dolari.
“- Atunci spuse: “Tăticule, acum sunt fericit….am deja cinci dolari”
“- Bine, fiule, acum spune-mi pentru ce aveai nevoie de bani?”
Copilul răspunse :
“- Tăticule,ai putea să-mi vinzi o ora din timpul tău?

M-a impresionat aceasta poveste. Am inteles ca sunt oameni din viata noastra care au nevoie de timpul nostru, sunt oameni in viata mea care au nevoie de timpul meu si sunt oameni de la care as dori sa cumpar timp...in mod special ma gandesc la cateva persoane speciale de la care as cumpara saptamanal cam 2 ore jumatate, daca as putea. Stiti voi care sunteti, ar trebui sa va prindeti ca doar primiti saptamanal cate un sms de la mine...va rog doar sa spuneti pretul.

Timpul este cel mai simplu lucru pe lumea asta care poate fi irosit sau cheltuit fara rost. Timpul este singurul lucru care nu poate fi rascumparat si care nu poate fi reciclat...timpul este singura valoare care nu iarta, dar timpul poate fi investit cu folos, timpul poate sa iti aduca benficii enorme atat timp cat il investesti unde trebuie. Tu unde il investesti?

Daca ti-a placut apasa like, la articol, sau lasa un comentariu. Multumesc :)

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat