De ras, de mult ras...si de cel mai mult ras

Incepem cu cateva bancuri de calitate

Un terorist intra intr-un magazin de animale si striga:
- Am o bomba, in 30 de secunde sa fiti toti afara!
Din fundul magazinului, o broasca testoasa:
-Sa mori tu !?

Soţia înaintează actele de divorţ.
- Şi care este motivul divorţului? – o întreabă judecătorul.
- Mă forţează să mănânc tot ce-i gătesc!

Un angajat intarzie la servici,seful sau nervos tipa la el:
- Ar fi trebuit sa fii aici la 7:30! Tipul raspunde:
- De ce? Ce s-a intamplat la 7:30?

Sotia ii zice sotului, dupa ce acesta vine beat acasa:
- Daca mai vii o singura data in halul asta acasa, nu-ti mai vorbesc niciodata!
- Iubito! nu ma ispiti!

Doctorul către proaspătul amputat:
- Domnule am pentru dumneavoastră o veste bună şi una rea.
- Care-i aia rea?
- Ţi-am amputat piciorul sănătos.
- Şi aia bună?
- Piciorul bolnav se vindecă!

Sotia catre sot:
- Vezi baietelul asta din poza?
- Da, il vad.
- La opt, deseara, il iei de la gradinita!

Si cum demult v-am obisnuit, conversatiile micilor genii din Romania pe messenger:

El: deci pana la urma esti de acord cu mine ca sufletul nu e in inima, ci in creier.
Ea: nu. Uite alt exemplu.. cum explici ca, auntci cand te indragostesti, inima incepe sa-ti bata mai tare?
El: Aha, tare. Stii, o data mergeam eu cu linistit cu bicicleta si incepe sa ma alerge un caine. Ce crezi ca s-a intamplat? Inima a inceput sa bata mai tare. Iti dai seama ca nu era adrenalina, ci ma indragostisem de caine... m-ai prins.

La ora de mate:
profu: cataline ai facut ma exercitiile?
elev:n-am stiu domn' profesor sa le fac
profu: nu fi panicat,cat ai zice hopa,daca esti mai prost,le rezolva F.O.C.A
clasa: =))

Ramo: BAAA imi aparu o iconitza pe ecran cu un mar verde...si daca vreau sa o sterg mai apare una ce fac ?????
BoBo: Trage repege calculatoru din priza !!!!
Ramo has signed out. (2/19/2011 00:23 PM)
BoBo: =))))))))))))))

AAA: ati facut la romana
AAA: romanu ala
AAA: barladean
AAA: sau ceva de genu
EU: Baltagu'?
EU: :))
AAA: asa
AAA: :D
EU: =))
EU: lol
AAA: :-j

Alexandra Tannya:
Alexandra Tannya: eu fac bani nu kl tn
Ramirez .: poi muncesti?
Alexandra Tannya: nu
Ramirez .: credeam ca te-au angajat iar aia la drumuri si poduri
Alexandra Tannya: imi deschid un mini salon s zic
Alexandra Tannya: ma apuc de pus unghii
Ramirez .: aa
Ramirez .: potcovaritza

**la ora de geografie
profa: cate continente sunt pe glob?
ion: cinci
profa: numara-mi-le!
ion: 1, 2, 3, 4, 5.

Human ™: sai pe strada te ataca unu.. ce ii faci.. ii incepi a striga teorema lui pitagora??
Un necunoscut: )
Human ™ is typing...
Human ™: sunt lucruri mai importante in viata
Un necunoscut: Sa stii
Un necunoscut: "Ma scuzati, dar confrom teoriei lui pitagora acest unghi din care incercati sa ma loviti, este imposibil matematic"

Haine Comanda: Va roog da-ti massul cat de departe se poate!!!Pierdut buldog francez puiut mic alb cu pete negre cu o zgarda rosie la gat in zona marasti va rog din tot sufletul contactati-ma daca il gasiti la nr de tel: 0752770834 va imploor!!! Da-ti anuntul mai departe poate dau de cineva care l-a gasit!!! Ps: este bolnav si are nevoie de tratament la cabinet!!!OFER RECOMPENSA!!!! 300euro
alleeeex: Daca gasiti vreun buldog francez puiut mic alb cu pete negre cu o zgarda rosie la gat in zona marasti va dau 100 EURO!!!![mass]

<13:33:31> "mynk": a venit apa calda mah la tine la tzara?
<13:33:34> "aiem?": bah a venit da e rece
<13:33:40> "mynk": ahahahahahahaha

Eu: da vere
Eu: si vine popa de boboteaza
Eu: si eu comoda, in pantaloni scurti
Eu: am iesit sa-mi dea cu busuiocu-n cap
Xa: ))
Eu: da ba, si m-a scanat asa din cap pana-n piciore
Eu: ranjea ca prostu'
Eu: si cand a plecat a lasat o iconita si si-a scris numaru pe spate
Xa: )))))
Eu: cica daca mai avem nevoie de el

Doi colegi in ora de chimie:
Remus: George, stii faza aia "Nu radem de tine, radem cu tine"?
George: Da.
Remus: Ehh, aici nu e cazul.

A: cica ii place uneia din liceu de mine, ii dadu elena nr meu
A: poate o da mesaj mai tarziu
B: :X
B: o sa'ti scrie in mesaj : ''suna`ma, sunt fierbinte!''
A: si eu ii zic
A: poti sa dai si in clocot ca eu nu mai am minute
B: :)))))))))))))
A: du'te, wa!

marius: nu sti kre ii codu ala … la nokia sa vezi cand s`o fabricat telefonu?
Sanda sanda:
Sanda sanda: io nici macar nus pe nokia
marius:
Sanda sanda: is pe orange

Discutie intre profa de bio si un coleg despre clorofila:
Profa de bio : Uita-te ma la planta aia , ce are ea si nu ai tu ?
La care unu din spatele clasei: Creier !

ÐJÒĶÒ`: vreau sa fiu gangster
ÐJÒĶÒ`: :-L
Alex: cine te opreste?
ÐJÒĶÒ`: mama:(

vsp: toate calitatile tale sunt mai dezvoltate decat inteligenta
Tina is typing...
Tina: ha?
vsp: adica esti frumoasa

Rooney supradozat: Cine stie de ce nu se vede scrisul pe mess ? Va rog foarte mult ajutatime ! Candva o sa va ajut si eu cand aveti nevoie ! Va rog mult !:|:):X:D
eu: si cum vrei sa iti explci daca nu vezi scrisu?=)))))))))

ana: tu?
ana: esti urat
ana: la tine barza a venit de 2 ori
ana: sa te aduca o data
ana: si apoi sa-si ceara scuze
nicu: hahahaha

A.: ai ba..cate parti are trilogia Stapanul Inelelor?
IOrDaCH3™: ba esti prost=))) daca e trilogie,are 3 parti

Profa` de romana : Ati citit vreodata literatura SF ?
Elevu` din ultima banca : Da ... Sigur doamna !
Profa : Ce anume ?
Elevu` din ultima banca : Constitutia Romaniei

UNU:vai domnisoara ce frumos mirosi
tipa:Multumesc
Unu: cu ce te-ai dat?cu bicicleta?

Eu: Fata tradu: Who are you? - I am the burglar!
Kina: Cine esti tu? - Sunt un burgăr!
=)))))))

[in WoW]
Shamanzor: your mama's so phat that she smells like burgers!
Burner: Your momma'z so fat that she's exalted with McDonalds!
Shamanzor: rly? ur momma is so fat that she can't get in bed without help
Burner: And your momma's so phat that it takes 4 warlocks to summon her!
Shamanzor: =)))))) owned

Ora de matematica
Profesorul: V-au pus astia perdele sa nu mai vada aia din blocul de vis-a-vis cat de prosti sunteti
=)))))))

diriga : ziceti voi cand vrei sa mutam ora de dirigentie..
rares: s-o mutam in 30 februarie
dendiu: de ce ma , atunci ii sambata?
clasa: =)))))))))

Va doresc un weekend de tot rasu :)))))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat