Influenta jocurilor asupra tinerilor din ziua de azi

Recent am primit pe net un articol cu titlul: "Jocurile Video, cheia succesului in viata?"

Am sa pun cateva citate mai interesante din articol, dar daca doriti intregul articol puteti sa il cititi AICI

"Jocurile video nu sunt folositoare atunci cand vine vorba de productivitate, insa acestea produc ceva mult mai important – emotii puternice si relatii sociale care ne pot schimba viata si ne pot ajuta sa schimbam lumea, scrie Huffington Post."

"Pentru ca jocurile stimuleaza si provoaca emotii mult mai puternice decat viata reala – emotii precum curiozitatea, optimismul, mandria si dorinta de ati uni fortele cu altii pentru a duce la capat un proiect. Jocurile incep sa devina modalitati eficiente de conexiune cu prietenii si familia – intarind legaturile intre oameni.

Adevarul e ca, in societatea de astazi, jocurile video implinesc unele dorinte umane pe care lumea reala nu le poate satisface. Jocurile ofera recompense pe care realitatea nu le poate da. "

"30 de minute pe zi de Super Mario – copiilor care se joaca acest joc li se va parea mult mai usor si mai natural sa isi ajute prietenii, familia si vecinii in viata reala.
Jocuri muzicale –Oamenii de toate varstele care se joaca jocuri muzicale precum Rock Band si Guitar Hero vor fi mai dispusi sa isi petreca timpul liber in viata reala invatand sa cante la intrumente reale.
World of Warcraft – doar 90 de secunde de joc isi cresc increderea in tine pentru o perioada de 24 de ore."

si pentru a intari ceea ce afirma acest articol, am si un video edificator, un exemplu perfect pentru asta:



Si e normal sa pun si cateva citate de aici :D

"De ce ai ales World of Warcraft
Pentru PVP (person versus person) am ales WOW
Pentru ca mie imi place sa ma bat cu alti oameni pe internet si sa fiu suprem pe internet"

"Caracterul tau din ce clasa face parte?
Este un warrior, clasa bruta cum imi place mie
Eu cand vreau sa omor pe cineva ma duc si ii dau in cap
Nu castez ceva de la departare
Clasa bruta ca MINE"

"Ce parere au parintii tai despre faptul ca iti petreci atat timp cu acest joc?
...
Asta e pasiunea mea
Eu m-am nascut sa fac asta
Stiu ca am ce imi trebuie sa ajung mare"

etc....ca nu mai am chef sa copiez intelepciunea celui mai mare jucator de WOW din Romania.

Ce sa zic:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat