Razboiul distructiv din noi...esti rosu sau alb?




Ma gandeam la acest om si am inteles ca este un om care trebuie apreciat. Este un om care i-a dat castig inimii in locul creierului.

Acum ceva timp am inteles ca in noi se da o lupta continua intre creier si inima. Imaginati-va in felul urmator:

Corpul vostru este un intreg, si in acel intreg aveti doua armate care lupta, armata rosie - inima si armata alba - creierul (aici m-am gandit la faptul ca creierul are materie alba si materie cenusie si am zis ca alb e mai bine decat cenusiu). Ei bine aceste doua armate sunt intr-un conflict din momentul in care incepem sa intelegem ce se intampla in lume.

Aceste doua armate ele amandoua cred ca lupta pentru binele intregului...si fiecare crede ca are dreptate in felul ei...dar sunt extrem de diferite. De exemplu:

Cand suntem mici si vrem sa zicem primele cuvinte...armata alba se lupta sa ne ajute dar nu reuseste sa ne ajute...si atunci de suparare armata rosie trimite un asalt de lacrimi care ne face sa plangem.

Cand crestem si parintii ne supara apare armata alba nervoasa care ataca si scot un urlet "Nu va mai iubiiiimmm" atunci armata rosie ataca cu o flota de lacrimi armata alba si o pune pe fuga, noua ne dau lacrimile si fugim la mama si la tata plangand si zicand ca nu e adevarat, ca va iubim din toata armata noastra.

Si o tinem asa o mare parte din viata, pana intr-un moment in care ajungem la concluzia ca cineva trebuie sa invinga sau ca trebuie sa facem pace intre ele, pentru ca noi nu stiu daca vom mai rezista mult. Atatea conflicte in noi, atata durere, atatea lacrimi, atata suferinta.

Exista oameni insa care au reusit sa faca pace intre cele doua armate, exista oameni care au dat castig unuia dintre parti, poate ii cunoasteti, sunt oamenii fara inima (cei care vor calca pe tine pentru a ajunge unde isi doresc) si cei fara creier (sunt cei care iti pica la inima prin dragostea lor neconditionata, chiar daca din punct de vedere mental nu sunt ei nu stiu ce)

Mie mi-a zis cineva ca sunt un romantic care vrea sa fie logic...ceea ce nu este logic. Este o lupta care eu pana acum nu mi-am dat seama cum sa ii pun capat, este o lupta care pentru mine este incorecta...trebuie sa fac alegeri, mai ales in aceasta perioada, si fiecare armata se lupta sa aleg varianta ei. Fiecare armata imi cere sa tin cu ea...dar ceea ce imi doresc nu este logic si ceea ce e logic...sincer nu imi prea doresc.

Il respect pe domnul din filmare pentru ca el a ales cu inima. Inima i-a spus...rasplateste acei oameni care au avut inima sa te lase in casa. Creierul i-ar fi spus: "oricum nu ai nimic, oricum nu ai nimic de pierdut, este iarna asa ca si daca ajungi in inchisoare ai acolo o locuinta calduroasa si o masa calda zilnica" dar inima i-a spus: "arata-ti dragostea, din putinul care il ai rasplateste acesti oameni" si respectele mele pentru acel om.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat