O curatare de cornee ceva?

Este o istorisire de care am dat acum cateva luni si am pierdut linkul, dar am reusit sa o gasesc din nou zilele astea:

O pereche recent casatorita s-a mutat intr-un cartier foarte linistit.
In prima dimineata din noua casa, in timp ce isi savurau cafeaua, femeia observa, privind pe fereastra, o vecina care isi intindea cearceafurile in balcon
- Ce cearceafuri murdare intinde vecina noastra, in balcon! Cred ca are nevoie de un sapun ... Poate ar trebui s-o invat sa-si spele cearceafurile!
Sotul ei privi si ramase tacut
Si asa la fiecare doua sau trei zile, femeia repeta observatiile, in timp ce vecina isi intindea rufele la soare.
Dupa o luna femeia ramase surprinsa vazind ca vecina sa intinde cearceafuri mult mai curate si ii spuse sotului...
- Priveste, a invatat sa spele rufele! O fi invatat-o vreo alta vecina??
Sotul ei raspunse
- Nu, azi m-am trezit mai de dimineata si am spalat geamurile casei noastre!

Problema mea nu e cu geamurile murdare, problema mea e cu corneele mizerabile. Am ajuns la concluzia ca fiecare avem alt tip de cornee. La unii problema e mai adanca si a ajuns pana la pupila sau la iris.

Sa va explic cum functioneaza. Cand o viata intreaga iti bagi doar prostii si murdarii in cap...fara sa ne dam seama raman reziduri pe cornee, pupila si iris. Sunt mici, mici, mici aceste reziduri dar se aduna...din ce in ce mai multe...si din ce in ce mai multe.

Si dupa ce s-a adunat asa o gramajoara frumoasa cu varf, incepe sa se imprastie. Si am cunoscut oameni care aveau deja gropi de gunoi format acolo. Si ei se comportau ceva de genu:

Amandoi faceam cunostinta cu aceasi persoana si amandoi purtam prima discutie deodata cu persoana respectiva. Eu plecam de acolo zicand, uite un om de treaba, daca o tine tot asa o sa fie o placere sa lucrezi cu un asemenea om. Persoana cealalta pleca de acolo zicand: asta ii un hot mai mare decat toti hotii, nu as avea incredere in el nici daca viata mea ar depinde de asta.

Sau: ala si cu celalalt au ceva cu mine, cu siguranta incearca sa ma "rezolve", lasa ca le vin eu de hac inainte sa imi faca ei ceva. La un moment dar ma uitam cu o asemenea persoana la o floare. Concluzia mea: e frumoasa, daca as avea la cine, ar fi placerea mea sa o fac cadou. Persoana respectiva: un gunoi, nu stiu cum pot sa vanda asemenea flori.

Concluzia: cand iti torni tu, sau societatea in care traim (care se pricepe de minune la asa ceva) mizerii prin ochi catre creier, nu doar creierul, inima si sufletul ti se otraveste ci se ochiii si perspectiva ta asupra lumii devina una deformata, urata si hidoasa.

Nu mai vezi frumosul? Totul in jur ti se pare urat? Pune mana si curata, pune mana si toarna si lucruri frumoase prin ferestrele trupului tau...pune mana si schimba ceva, nu doar baga de vina.

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat