Este nevoie de o singura voce pentru a schimba o lume

Este atat de interesant traim intr-o lume care ne invata ca trebuie sa fim multi, trebuie sa fim toti ca sa avem putere. Nu sa facem nimic daca suntem doar o voce in intuneric. Nu putem sa facem nimic daca suntem singuri.

Nu putem sa speram in visele noatre...nu putem sa le dam viata daca suntem SINGURI. Ei bine va spun acum...daca visati si daca nimeni nu va impartaseste visele, nu conteaza urmati-va visele. Fiti voi avea voce care se aude dincolo de orice alta invalmaseala de voci. Aveti curaj sa stati puternici pentru ceea ce credeti si ceea ce doriti.

Am gasit aceasta melodie acum catva timp si mi-a placut. Mi-a atins inima si m-a ajutat sa inteleg cat de importanta este vocea mea. M-a ajutat sa inteleg ca eu pot sa fac o diferenta.
Melodia este extrem de veche dar extrem de frumoasa.



Este nevoie doar de o voce ca sa schimbe intunericul in lumina, este nevoie doar de o voce ca sa schimbe noaptea in zi, ca sa deschida ochii, ca sa transforme intristarea in bucurie si incruntarea in zambet. Cine va deschide gura si isi va lasa vocea sa faca asa ceva? Vei fi tu?

Apoi in timp ce cautam aceasta melodia pe youtube, dar fara succes, am gasit urmatoarea melodie.




Ne zicea cineva la primul training de vanzari pe care l-am facut...niciodata cand suni la un director sau la o secretara sa nu suni si sa incepi cu: imi cer scuze, este ca si cum ai suna si ai zice: imi cer scuze ca exista dar..., niciodata cand ceri ceva nu incepi cu "asa-i ca nu vrei, nu poti, nu stii" pentru ca in momentul cand pui asa problema...ai pierdut 50% din posibilitatea primirii unui raspuns bun din cauza unui avant prost gandit.

Aveti curaj sa va rugati, aveti curaj sa fiti o voce in intuneric care este molipsitoare pentru celelalte voci, aveti curaj ca in aceasta lume gri sa fiti voi cei colorati. Nu e nevoie de magie, nici de aptitudini supranaturale. Tot ce e nevoie e sa aveti dorinta.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat