Daca dragostea ar fi un popor ar trebui sa fim China

Am gasit o chestie foarte interesanta zilele astea, o marturisire a cuiva,

Caracterul meu impulsiv ma facea sa explodez la cea mai mica provocare.De cele mai multe ori, dupa unul din aceste “evenimente”, ma simteam vinovat si rusinat si incercam sa ii consolez pe cei care ramasera raniti dupa cuvintele mele…

Intr-o zi, un Prieten care m-a vazut prezentand scuze, dupa o asemenea explozie de furie, mi-a inmanat o coala de hartie si mi-a spus:”Mototoleste-o!”

Mirat, l-am ascultat si am facut o minge din acea coala de hartie. Apoi mi-a spus: “Acum fa-o asa cum era inainte!” N-am reusit, fireste! Am incercat sa o intind cat mai bine, dar hartia ramanea sifonata.

Atunci prietenul a adaugat: “Inima oamenilor este ca aceasta coala de hartie”. Impresia pe care o lasi in acea inima pe care ai ranit-o va fi la fel de greu de sters precum “ridurile” de pe aceasta hartie. Chiar daca vom incerca sa corectam greseala, semnele vor ramane.

Am auzit mai demult o chestie.... "Daca dragostea ar fi un popor, eu as fi China" si ma gandeam ce fain ar fi daca am fi capabili toti de o asemnea dragoste, si am avea o asemenea capacitate sa iubim.

Traim intr-o lume care te face din ce in ce mai rau, de la desenele care le vezi cand esti mic, (am un verisor de 3 ani care de fiecare data cand vine la mine vrea sa ne luptam, si cand isi da seama ca nu poate sa ma invinga se supara pe mine si incepe sa planga, dar el e Bakugan din cei mai puternici) pana la filmele si emisiunile foarte grozave pe care le vedem.

Suntem incitati la ura, la violenta...cand cineva te enerveaza, am vazut oameni pentru care sa vorbeasca urat cu acei oameni este prea putin....dar le-ar sparge nasu ca sa fie multumiti. Nu stiu de unde atata ura in ziua de azi, nu stiu de unde atata rautate...dar aceasta rautate nu poate fi invinsa decat prin dragoste.

Asa ca imaginati-va cand sunteti in astfel de momente ca voi sunteti China si ei sunt Somalia (stiti cei care au tancuri la care trebuie sa sufle in teava ca sa zboare ghiuleaua).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat