Caci am nevoie de asemenea oameni





l-am vazut, l-am trait, l-am savurat...chiar mi-a dat si o jumatate de lacrima (o sa o punem pe seama oboselii acumulate in ultima perioada) dar cel mai important este ca am invatat.

De cand ma stiu sunt un fel de bufon, cred ca are legatura si cu infatisarea...mi s-a spus de cateva ori ca "ma uit la tine si imi vine sa rad", ba chiar mi s-a zis ca "atunci cand povestesc cu tine ori imi vine sa plang, ori sa rad", ceea ce e flatant dar si ingrijorator.

Dar in urma acestui video am invatat ca trebuie sa apreciez oamenii din viata mea care ma fac sa zambesc. Nu am multi...sunt doar cateva persoane, dar sunt importante pentru mine. Nu stiu cum sa le fac sa inteleaga cat de importanti ii consider...dar invat.

Am invatat despre puterea zambetului, am invatat despre puterea rasului...am invatat ca o sa fim pe o cale fara salvare daca nu vom aprecia ce poate zambetul pentru noi. Dar cel mai important este ca am invatat sa ii iubesc pe acei oameni care fac asta pentru mine...si vreau sa le multumesc.

Nu stiu daca am facut-o vreodata, dar azi, acum vreau sa le spun ca sunt grozavi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat