Bancuri, bancuri, bancuriiiii si.....BANCURIII

Ion si Maria in casa:
− Ma Ioane, mi-i frig!
− Pune o patura pe tine.
− Tot mi-e frig!
− Si ce vrei, muiere?!
− Pai, tata, cand zicea mama ca-i este frig, o lua in brate.
− Si de unde sa-l iau io pe tac-tu, la ora asta?

Merge unul la doctor,cu un picior rupt:
− Ce s-a intamplat?
− Am avut un accident de avion!
− Cum asa?
− Mergeam pe strada,m-am uitat dupa un avion si am cazut intr-o groapa!

Un barbat intra intr-un magazin si zice:
− Dati-mi si mie 5 grame de salam.
Vanzatorul:
− Domne faceti misto de mine???
Barbatul:
− Domne!, daca vroiam sa fac misto de tine iti ziceam sa-l si feliezi.

Doi elevi termina gimnaziul si unul intra la informatica, altul la auto. Peste 50 de ani se intilnesc.
Cel de la auto:
- Ma, eu am facut masini superbeton, viteza maxima, etc.
Cel de la informatica:
- Ma, eu am firma de calculatoare mare… si sa stii ca daca faceam eu masini erau de 10 ori mai bune decit ale tale!
Cel de la auto:
- Daca tu faceai masini, cind puneai frana, masina te intreba: “ARE YOU SURE YOU WANT TO DO THIS?”

La noi, în America, medicina e aşa de avansată, că scoatem un rinichi de la unu’ , îl transplantăm la altu’ şi după 6 săptămâni ăla deja îşi caută de lucru! Doctorul rus spune:
– Asta nu-i mare scofală; la noi, în Rusia, scoatem jumătate de inimă de la unu’, o transplantăm la altu’ şi după două săptămâni amândoi deja îşi caută de lucru! Se ridică şi doctorul român şi spune:
– N-avem ce să comparăm, toţi sunteţi înapoiaţi faţă de noi; în România, am luat câţiva fără creier, alţii fără inimă, i-am pus în fruntea ţării şi acum toţi ne căutăm de lucru!

- Domnule doctor, ati uitat ca de trei minute stau cu limba scoasa?
- N-am uitat, dar vreau sa scriu reteta in liniste.

- Draga mea, cu cine ai stat de vorbă aproape o oră la poartă?
- Cu Vasileasca.
- Şi de ce n-ai invitat-o înăuntru?
- Era grăbită. =)))

Doi politisti intra intr-o papetarie si unul spune vanzatorului:
- Aveti cerneala pentru clasa a V-a?
Celalalt, ca sa nu ramana mai prejos, intreaba si el:
- Puteti sa imi dati un glob pamantesc al Romaniei?!?…

- Ce trebuie aratat unei femei care conduce 7 ani fara accident ?
- Viteza a doua.

Un barbat hotaraste sa-si schimbe atitudinea. Soseste acasa complet murdar si comanda:
- Vreau sa-mi pregatesti o cina gourmet si cand termin sper sa am un desert divin. Dupa cina sa-mi aduci un whisky si imi prepari baia pentru ca trebuie sa ma relaxez. Si inca ceva: Cand termin in baie, ghici cine ma va imbraca si ma va pieptena?
- Cei de la pompe funebre… i-a raspuns linistita nevasta sa…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat