Specific barbatesc :)))))

Aseara discutand cu o fata m-a pus in fata unei intrebari existentiale. Mi-a dat urmatoul videoclip si m-a intrebat... "este adevarat?"



Am stat si tot m-am gandit.
Adevarul este ca nu suntem noi barbatii foarte complicati...si sincer mai bine inventam roata si focul decat sa zicem acele doua cuvinte...asta pentru ca nu intelegem intotdeauna cata nevoie aveti voi sa le auziti. Noi speram sa le subintelegeti din actiunile si faptele noastre, pacat ca nu ne iasa chestia asta asa cum ne dorim...dar sa stiti ca speram sa evoluam la toata chestia asta.

Oricum clipul este funny si realizarea lui mi se pare extrem de interesanta.

Mi-am adus aminte de un alt clip care incearca sa explice diferentele dintre barbati si femei la nivelul creierului.



As vrea sa aud si parerea voastra in legatura cu aceasta problema. Stiu ca deseori barbatii sunt de neinteles pentru femei si femeile de neinteles pentru barbati...dar ce ar trebui sa facem ca sa trecem peste aceste neintelegeri?
Hai sa ne punem mintea la contributie ca poate ceea ce nu a reusit 4000 de ani de cercetari in domeniu....rezolvam noi rapid si primim si un premiu mondial pentru pace (in lumea asta daca s-ar realiza pace intre femei si barbati...cred ca nici razboaie nu ar mai fi:))))

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat