Multiiii multiii oameni fara logica :))))

Dupa cum v-am mai spus...exista oameni din generatia aceasta condusa cu mana de fier de oameni extrem de educati cum ar fi Adrian Copilu Minune, Florin Salam sau Beeeeeeeeecaliii care vorbesc pe mess...si din nou mai jos avem rezultatul acestei minunate revarsari a culturii ce inunda tara noastra :D

L: Madaa ;;)daca te`as pune sa cersesi bani de tigari ,ai face`o?:>
M: nu mai bine cersesc tigarii direct :-??

Ea: Iubitule,ai vazut un covor de frunze se asterne pe jos in fata noastra...
El: Ce vrei fa e toamna...

Ea--- azi dimineata era sa intarzii la economie ca ma uitam pe facebook...e ca un drog
El--- pariez ca te uiti la pozele mele nu :> ??
Ea--- Se vede unde ma uit :O ???
El---hahaaaaa=))...

Cristy:AM WIRLEX!!!!!
Joey boy:cursuri de engleza n-ai ?

fedex: golllllll,1-0 Craiova..
fedex: gollllllllll,2-0 ,Dina e mirific azi
Kenzo202: la 3-0 ai ignore

(o colega care ma acuza ca i-am furat catalogul avon)

Bogdan: pai atunci intreaba pe altu
Bogdan: ca la mine nu e
Diana Andreea: minti
Bogdan: da
Bogdan: m-ai prins
Diana Andreea: da web sa vad k nu e la tn
BUZZ!!!
Bogdan: da ce crezi ca daca l-ash fi furat as sta cu el in mana in fata pc-ului?
Diana Andreea: da web sa iti vad ghiozdanu
Diana Andreea: interiorul lui
Diana Andreea: :D
Bogdan: :)) cum sa zici asa ceva



d3nissa: Care ai si tu 15 mb? Va rog
NaTo # 9may ;x: eu
NaTo # 9may ;x: dc ?
d3nissa: Da.mi si mie)
NaTo # 9may ;x: pentru ?
d3nissa: vreau sa-mi instalez un joc si imi zice ca am nevoie de 15 mb
d3nissa: habar nu am ce e ala, presupun ca e un program ceva
NaTo # 9may ;x: o.O
NaTo # 9may ;x: cateodata chiar reusesti sa ma surprinzi...
d3nissa: de ce? te miri ca aproape am reusit sa instalez un joc singura ?
NaTo # 9may ;x: o.O

O: off
O: trb sa mai stau 8 min
O: (:|
O: si mie un somn
♥: pai?
♥: :))
♥: dc 8 min
O: pai ma joc un joc pe facebook
♥: aa:))
O: si imi fata cateaua
O: si trb sa ast sa vad si eu ce fata
♥: :)))

gentis: 1 metru = 60 cm nu ?

georgiana4u: fata nea zis de cutremuru ala din 77
georgiana4u: sti ala de 7.3 grade pe scara hitler
Marijuana: pe ce scara mah?))))))
georgiana4u: hitler ma....sau cum ii zice
Marijuana: o doamne)))
Marijuana: Richter mah, scara Richter )))

Alina: fata esti?
BUZZ!!!
Mara: da
Mara: spune
Alina: ai auzit fata de accidentu lu catalina?
Mara: da fata
Mara: am vazut la tv
Alina: s-a lovit rau la cap
Mara: da dar am auzit k nu s-a declansat aisbergu
Alina: :)) airbag faaa

Despre Counter-Strike !

VictorN1 : joci cu guta in urechi
VictorN1 : ce mix mai e si asta
.czMMMM : Da joc cu guta in casti ca sa-mi spuna pe unde vin dusmanii
VictorN1 : bashed =]]]]]]]

Daiiiiuu': cum se numeste ma penitenciaru din Craiova?(mass)
Looor' : AlcaPraz /

X: pe cine chemati la bal?
Y: vine spike si fernando de la caransebes
X: /:)
X: cat va cere spike?
Y: nu stiu,dar fernando a zis ca daca ii platim autobuzul si ii bagam 5 euro pe cartela vine oricand
X: :|:|:|

Eu cu soramea in statia de tramvai:
-Semnul de pe stalpul ala ce semnificatie are?
-Nu stiu!!
-Oprirea interzisa.
-Pai doar nu o sa opreasca nimeni in stalp!!!!
=)))))))))))))

Elevu' : doamna profesoara, de ce mi-ati pus doar 5 ?
Profa : pai daca n-am avut pe ce sa-ti mai pun
Elevu' : cum doamna, si comentariu la doina?
Profa : ia citeste ce ai scris acolo unde ti-am taiat cu rosu
Elevu' : Versurile "in care brad, de care creanga plansoarea ta s-a aninat?" arata faptul ca doina la fel ca profesorii nu vorbeste cu peretii ci cu copacii
Profa : asa, alta nelamurire ?

Fluffy: ai un zambet foarte frumos :X:X:X
Cokko: nu e Maria la calculator...e mama ei
Fluffy: aaaa...dar poate ramane valabil...si dumneavoastra cred ca zambiti frumos
Cokko: o multumesc,azi mi-am pus dintii


Marin Elena : am o mica problema
Marin Elena : nush cred ca mia intrat un gandac in monitorul de la pc
Marin Elena : ~x(
ANDREI COSMIN : cum asa?
Marin Elena : da,acum lam vazut a iesit un pic si am incercat sal iau dar a fugit
Marin Elena : tie ti sa intamplat?
ANDREI COSMIN : a fugit inauntru?
Marin Elena : da
ANDREI COSMIN : hmmm
ANDREI COSMIN : nasol
ANDREI COSMIN : ar putea sa roada firele p acolo k sunt destul de sensibile
Marin Elena : :((
Marin Elena : aoleo...ce ma fac?
Marin Elena : de ce numai mie mi se intampla?
ANDREI COSMIN : de care monitor ai?
Marin Elena : lcd cu cristale lichide
ANDREI COSMIN : deci nu are tub in spate nu?
Marin Elena : nu
ANDREI COSMIN : aham...
ANDREI COSMIN : pai sa nu ajunga la cristale ca se duce de tot dupa aia
ANDREI COSMIN : ai cv pt gandaci?
ANDREI COSMIN : spray ceva?
Marin Elena: nu,
Marin Elena : dar poate se ineaca
ANDREI COSMIN : unde sa se innece?
Marin Elena : in cristale,daca sunt lichide

Rezultate test geografie
Iulia:De ce am luat nota 3?
Profu:citeste tu cu voce tare raspunsu la intrebarea 3
Iulia:Dunarea trece prin Romania Japonia .......
Profu:Daca vrei iti dau nota mai mica da tot acolo esti

Andrei Andrew: sa-mi zici si mie de unde pot sa fa rost de un frigider mai mic asa
Andrei Andrew: la mama a doua as prefera
vision: www.frigidere-pentru-andrei.ro
Andrei Andrew: server not found
Andrei Andrew: cred ca am probleme cu netu

Andreea: Deja mă simt flambată de tipu ăsta!
Bianca: Vrei să spui flatată?
Andreea: Se mai întâmplă să greşesc şi eu..

#389783 by NymoX (Power User)
Deci fratei mei asta joku` adika ce va spun eu voua pe moment merge pa singla plaier? adika je poate juka eu singur cu compu sau ii multe plaieria adeka sa va spun de ecsemplu jok cu fratelu meu seara! mersi aploadere :love:

claudiu clau_blue_ice: Cine are plaka de baza buzz my plsss
Em`Si` OverDark: ar fi ceva daca tiar da buzz unu fara placa de baza...

A: salut dude
A: unde este ultrascentral
B: ?
B: LOLWUT?!
A: e un cartier aici in craiova
B: poate "ultracentral"
B: :))
B: si se refera la un apartmanet chiar in centrul orasului
B: :=))
A: da ultracentral
B: ;)
A: in centru e asta ?
B: yup
A: unde exact?
B: daca zice ULTRACENTRAL
B: inseamna ca e undeva fix in centru!

BUZZ!!!
Kripi: Esti?
Geo: ce iti tre ma?
Kripi: cum se zice la help in engleza?
Geo: :| ajutor?

Sniff:Auzi ma?
Shadow:zi
Sniff:ma ajuti cu ceva?
Shadow:pai zi ma
Sniff:Am vrut sa fiu emo si m-am taiat cu lama pe fata...si imi e rusine sa ma duc la farmacie sa cumpar bandaje
Shadow:=))))))

Cam atat pentru ziua de azi:))))
Cred ca este destul de elocvent.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat