Mancai-ar mama de porci

Eu am o problema cu porcii...sunt absolut deliciosi...si parerea mea e ca trebuie protejati prin lege pana la Paste si la Craciun...si asa cu toate aceste oare ce gasesc eu acum cateva zile in ziar:

Cateva familii de romani din oraşul Chicago, SUA, au trăit, recent, spaima vieţii lor, in timp ce, in curtea unui membru al comunităţii, tăiau liniştiţi, de Crăciun, porcii, aşa cum cere datina.

În timp ce savurau un pahar cu ţuică fiartă şi priveau cum un conaţional îi face de petrecanie unuia dintre purcei, românii s-au trezit din senin cu o echipă SWAT (trupă militară americană), care fusese sesizată de un anonim că “în curtea unor români se petrece un masacru şi se aud răgete desprinse parcă din iad”. Potrivit presei americane, forţele antitero au fost îngrozite când au găsit o baltă de sânge în ograda românilor. Unul înjunghia porcul, altul colecta sângele într-un lighean, iar un al treilea pârlea animalul cu o lampă cu gaz. Luaţi pe sus şi duşi la secţia de poliţie, oamenii au scăpat doar cu ajutorul unui alt român, de profesie avocat. Acesta a pledat cauza “barbarilor”, bazându- se pe o lege ce acordă dreptul la libertate culturală în privinţa ritualurilor tradiţionale. Românii au scăpat doar cu un avertisment şi timp de 2 ani vor fi monitorizaţi scrie Libertatea

Deci....trupele SWAT nu oricum. Trupele care sunt catre ierarhia fortelor armate in America au venit in salvarea purceilor saracii....si atunci mi-am adus aminte, ca tot vorbim de America, de imperiul Aztec din America.

Ei ca si practica religioasa sacrificau in fiecare an in cistea zeilor, cercetatorii afirma ca suma minima de oameni era de 20 000 pe an. Dar chestia interesanta este ca atunci cand mergeau la vanatoare aveau o incantatie care zicea asa: "Eu care vin acum sa savarsesc o fapta dusmanoasa, sunt impins de nevoi sa o fac, caci sunt sarac, si nenoroci; de aceea, vin numai pentru a-mi cauta hrana." Nimeni nu isi cerea vreodata iertare de la oamenii sacrificati pentru zeul soare (care erau omorati prin ardere pe rug) sau zeul apa (care erau omorati prin inecare)...sau zeul vanatorii (care erau omorati prin impuscare cu sageti).

Si am ajuns la concluzia ca dupa aproape 3000 de ani (fara vreo cateva sute) singura evolutie care o percep este faptul ca avem curent, internet si aparatorii animalelor. O sa ii deosebiti la articolele acestea prin ardoarea cu care jignesc acei criminali care au vrut soric de Craciun.

Postări populare de pe acest blog

Azi trecem pe paranormal - Nodurile Hartmann

Pui, pui sa nu te deochi

Ce inseamna sa fii binecuvantat